گلدان پلاستیکی رنگی که هیچگاه نمی شکند!

به من بگو چه گیاهی داری تا بهت بگم به چه گلدانی نیاز داری
برای هر گیاه یک گلدان وجود دارد. و این است که هر گونه گیاهی به مکان مناسبی برای رشد در شرایط نیاز دارد.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید اندازه گلدان پلاستیکی رنگی است. این معیار اصلی برای انتخاب متناسب ترین گلدان شما است. بیا، اندازه مهم است، خیلی.

تزیینات با گلدان های صنعتی
داخل گیاهان
بیشتر ببین

ایده های دکوراسیون ایده های دکوراسیون
انواع گلدان ها را می توان به دو دسته بزرگ گلدان داخلی و گلدان خارجی تقسیم کرد. برای دومی مهم است که به دلیل بارندگی سوراخ های تخلیه آب داشته باشند.

برای گروهی از گیاهان آبدار، ما گلدان های کاسه ای کم یا گلدان های سفالی با قطر کوچک را توصیه می کنیم. جایگزین دیگر قرار دادن آنها در تراریوم های شیشه ای است.
برای بونسای و کاکتوس‌ها، گلدان‌های سینی توصیه می‌شود، زیرا به ریشه‌هایشان اجازه می‌دهند تا به اندازه‌ای که نیاز دارند رشد کنند.
گلدان های شفاف برای گل های ارکیده توصیه می شود، زیرا برای نفوذ به ریشه نیاز به نور دارند.

گلدان پلاستیکی رنگی
در نهایت گلدان های آبیاری خودآبیاری یا اتوماتیک دارای سیستم ذخیره یا مخزن آب وپایه آن است که به شما امکان می دهد به سادگی با پر کردن مخزن خود به گیاهان آبیاری کنید. آنها با تامین آب مورد نیاز هر گیاه، بستر را به اندازه کافی مرطوب نگه می دارند. گاهی اوقات آنها یک نشانگر سطح آب دارند. آیا می دانستید وجود دارند؟ ایده آل برای افراد بی خبر!

تزیینات با گلدان: «در» ترین گلدان ها
گلدان ها قطعاتی کاربردی و در عین حال تزئینی هستند. اگر یک گلدان خوب روی گیاهان داخلی یا بیرونی خود قرار دهید، سبک آنها را ارتقا می دهید و به هر فضایی شخصیت می بخشید. ما به شما می گوییم که از کدام گلدان های تزئینی استفاده می شود.

نقش برجسته و بافت
گلدان هایی که سطوح برجسته و کار شده را ارائه می دهند، استایل زیادی به فضای داخلی می بخشند.

با پرداخت های خشن: تزئینات با گلدان هایی از این نوع که سطوح آن فرسوده شده است، زیبایی بسیار طبیعی دارند. مدل هایی که از سنگ های خشن یا سیمان تقلید می کنند در حال افزایش هستند.

سبدها: سبدهای الیافی می توانند به گلدان های بسیار عالی و بسیار تزئینی تبدیل شوند.

نکته: گلدان هایی که تسکین دارند را با سایر گلدان های صاف ترکیب کنید تا ترکیب کامل شود.

گلدان دو رنگ
انواع صندلی راحتی
بیشتر ببین