کفش چرم اسپرت با قابلیت پخش موسیقی!

و اگر پاهای شما بزرگ است باید کفش هایی با پنجه بیضی یا مربع بپوشید و از کفش های نوک تیز خودداری کنید که باعث می شود پاهای شما بزرگتر از اندازه واقعی خود به نظر برسد.

و شما می توانید کفش چرم اسپرت را با لباس های (رسمی) خود بپوشید تا ظرافت و تمایز را بپوشید و نه تنها با لباس های شیک و رسمی.

پوشیدن کفش های پاشنه بلند با قد 1.5 تا 2 سانت در طول روز مناسب است در حالی که قد 3 سانت برای محل کار و لباس های رسمی یا کلاسیک مناسب است و برای مهمانی ها می توانید از پاشنه بلند 4 سانت استفاده کنید. توصیه می شود از کفش های پاشنه بلندتر خودداری کنید.

باید از پوشیدن کفش های پاشنه بلند بیش از 4 اینچ خودداری کنید.

کفش چرم

پاشنه های قدیمی

در قرن شانزدهم، زنان اشرافی به قدری کفش پاشنه بلند می پوشیدند که برای راه رفتن در آن به کمک خدمتکاران نیاز داشتند.

تولیدکنندگان کفش در تولید کفش‌های پاشنه بلند اغراق کرده‌اند، به‌طوری‌که قانونی برای تعیین قد کفش وضع شده است تا زنان را از خطرات محافظت کند.

اما طراحان همچنان کفش های پاشنه بلند را ترجیح می دهند.الکساندر مک کین در سال 2010 یک کفش 10 اینچی به نام “آرمادیلو” طراحی کرد و مدل ها به دلیل خطرناک بودن از پوشیدن آن خودداری کردند.

همیشه به یاد داشته باشید که هر چقدر هم که کفش شیک باشد، راحتی شما حرف اول را می زند.

یک مرد مسن ترک کفش های هوشمندی ساخت که می تواند پاها را گرم کند

برای جلوگیری از چاقی قبل از ورود به خانه کفش های خود را در بیاورید

یک مطالعه نشان داد که درآوردن کفش ها قبل از ورود به خانه، استفاده از کف چوبی به جای فرش و پاک کردن مبلمان با پارچه های مرطوب به جای مواد شیمیایی، یکپارچگی بدن را حفظ می کند و به جلوگیری از چاقی کمک می کند.