کاپشن نوزادی شاهزاده انگلیس به مزایده گذاشته شد

دختران کوچولو و کاپشن نوزادی، این یک داستان بسیار خاص است… داستانی از سبک، لطافت و یادگیری.

یادگیری تدریجی از کودکان ظرافت، لذت از مواد زیبا، لذت لباسی که حرکات شما را دنبال می کند، با الگوهای زیبا آراسته می شود یا در روزهای سرد زمستان شما را گرم نگه می دارد.

< br> لباس های جکادی را می توان برای دختر بچه ها و نوزاد دختر از بدو تولد داده می شود.

Jacadi لباس هایی برای تمام فصول ارائه می دهد: از لباس های دخترانه سبک برای روزهای تابستان تا لباس های مهمانی زیبا برای گرم نگه داشتن و درخشش در مهمانی ها و رویدادهای بزرگ در زمستان.

لباس کودکان و نوزادان با نقطه، راه راه، پاپیون؛ ساخته شده از لاله بادی یا فلانل نرم؛ لباس‌های دخترانه در رنگ‌های سفید، آبی، صورتی، قرمز، خاکستری، سبز، بلوک رنگی

لباس‌های ژاکادی برای دختران و نوزادان دختر در کارگاه‌های ما در پاریس طراحی شده‌اند تا به کودک شما لباس‌هایی با جذابیت جاودانه ببخشند. بر اساس آخرین روندها، که در آن لمسی از فانتزی همیشه وجود دارد.

کاپشن

لباس های Jacadi Paris برای دختران و نوزادان دختر به گونه ای طراحی شده اند که کودکان بتوانند زندگی، بازی و رشد کنند.

و آنها این کار را با سبک انجام می دهند، سبکی تکرار نشدنی.

جکادی برای روزهای مهم، لباس مجلسی دخترانه، لباس کریسمس دخترانه، لباس تعمید دخترانه با کفش نوزاد و دخترانه را نیز عرضه می کند؛ و لوازم جانبی کودک و کودک را می توان با هم ترکیب کرد تا ظاهری مطمئن و شیطنت آمیز، ساده و اصلی ایجاد کند.

طبق سلیقه جکادی که برای دختران و نوزادان دختر با لباس های گلدار و ظریف و مناسب برای هر لحظه و هر مناسبتی تجهیز می شود.

< br> لباس های خوش سلیقه دختر و دختر شما تا مدت ها همراه آنها خواهد بود. کیفیت منحصر به فرد لباس های جاکادی به شما این امکان را می دهد که لباس های زیبای خود را برای خواهر یا پسر عموی کوچک خود ذخیره کنید.

اگر دستورالعمل‌های مراقبت را به درستی دنبال کنید.