چسب سیلیکون نسوز برای مصارف پزشکی استفاده می شود

چسب سیلیکون نسوز برای مجموعه های دستگاه های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه‌های دستگاه‌های پزشکی چالش‌های منحصربه‌فردی را فراتر از موارد مرتبط با تولید و مونتاژ محصولات برای کاربردهای مصرف‌کننده و صنعتی ارائه می‌کنند.

در حالی که نیاز به اطمینان از مهر و موم ها یا اتصالات قابل اعتماد و محکم با این کاربردهای صنعتی وجود دارد، کاربردهای پزشکی مشمول الزامات سختگیرانه ای برای زیست سازگاری هستند و باید در طول استریلیزاسیون با استفاده از دماهای بالا، تشعشع یا مواد شیمیایی در مقابل درمان خشن مقاومت کنند.

چسب های سیلیکونی تک جزئی با پخت سریع مانند MasterSil 912Med برای چسباندن بسیاری از لایه های پلاستیکی و لاستیکی ایده آل هستند.
چسب های سیلیکونی تخصصی ویژگی هایی را برای مقابله با چالش های مونتاژ معمولی تر ترکیب می کنند و در عین حال نیازهای منحصر به فرد مونتاژ دستگاه های پزشکی را نیز برآورده می کنند.

چسب سیلیکون

با استفاده از انواع چسب های پزشکی سیلیکونی یک و دو قسمتی، تولید کنندگان محصولات پزشکی می توانند نیازهای متنوع کاربردهای پزشکی را بدون به خطر انداختن استحکام و یکپارچگی باندها، مهر و موم ها و پوشش های مختلف ضروری برای محصولات پزشکی ایمن و قابل اعتماد برطرف کنند.

مزایای سیلیکون
سیلیکون‌ها سیستم‌های الاستومری هستند که ترکیبی منحصربه‌فرد از انعطاف‌پذیری و استحکام را ارائه می‌دهند که آنها را برای اطمینان از اتصال موفقیت‌آمیز در کاربردها و صنایع مختلف جذاب می‌کند.

چسب‌های سیلیکونی، درزگیرها، پوشش‌ها و ترکیبات گلدانی می‌توانند در برابر شوک، لرزش، ضربه و چرخه حرارتی تهاجمی مقاومت کنند و در عین حال خاصیت ارتجاعی، مقاومت در برابر استرس و مقاومت طولانی‌مدت در برابر دمای بالا را حفظ کنند.

چسب های سیلیکونی همراه با پایداری حرارتی، در فرمولاسیون های شفاف نوری و طیف وسیعی از سختی ها در دسترس هستند و در عین حال از استحکام باند بالا حتی بین لایه های متفاوت نیز اطمینان حاصل می کنند.