چرم دوزی دور فرمان برای ماشین لوکس فوتبالیست معروف!

انواع چرم طبیعی و مصنوعی

چرم دوزی دور فرمان یکی از قدیمی ترین اکتشافات بشر در تاریخ است.

نئاندرتال ها حیوانات را برای گوشت شکار می کردند و از پوست آنها برای ساختن لباس، کفش و حتی چادر استفاده می کردند. تا به امروز، چرم طبیعی یکی از بهترین و مجلل ترین موادی است که مردم استفاده از آن را یاد گرفته اند.

این در انواع، بافت، رنگ و کیفیت بسیار زیادی وجود دارد، اگرچه مدت زیادی است که وجود داشته است، اما برخی افراد به جز اینکه از حیوانات می آید چیز زیادی در مورد آن نمی دانند.

اما در واقع انواع دیگری از چرم مصنوعی وجود دارد که فاقد هرگونه عنصر طبیعی است و برای تولید آنها با مشخصات مشابه از مواد مصنوعی استفاده می شود.

چرم یک ماده طبیعی است که هنگام فرآوری پوست خام حیوانات با استفاده از عصاره های شیمیایی یا طبیعی در واحدهای فرآوری تخصصی به نام دباغی به دست می آید. چرم خام در معرض پوسیدگی است و نمی توان بدون درمان و تغییر دادن الیاف آن از آن استفاده کرد.

چرم دوزی دور فرمان

فرآیند دباغی ساختار پروتئین چرم را برای همیشه تغییر می‌دهد و آن را به محصولی بادوام و انعطاف‌پذیر تبدیل می‌کند که برای انواع کاربردهای روزمره، نه فقط لباس، قابل استفاده است.

بنابراین شرکت ما «صنایع ایمنی ارک» باید مواد به کار رفته در محصولات خود که کفش ایمنی، نظامی، اداری و کوهنوردی است را برای مشتریان خود توضیح دهد.

ترمیم چرم به روش آنیلین با استفاده از رنگ های محلول برای حفظ بافت طبیعی چرم هیچ رنگ یا پوشش سطحی وجود ندارد که آن را طبیعی جلوه دهد اما با حساسیت بیشتر به خراش و لکه مضراتی ایجاد می کند.

چرم نیمه آنیلین با رنگ پوشیده شده است که بسیاری از لکه ها را از بین می برد.

بنابراین این نوع چرم ها ظاهر و روکش صاف تری دارند و محافظت بیشتری دارند. در نهایت، چرم محافظت شده با یک لایه غیر چرمی مشخص می شود که به عنوان سپر به پوست گاو طبیعی می چسبد.