میوه خشک سبب آرام کردن نوزادان می شود

میوه خشک موز احتمالاً دارای برخی ویتامین‌ها مانند ویتامین C هستند، اما محتوای مواد معدنی و فیبر در طول فرآیند خشک کردن حفظ می‌شوند، بنابراین نیازی به اجتناب از میوه‌های خشک نیست اما این ایده خوبی است که مراقب اندازه سروینگ ها و شمارش کالری باشید.

کشمش، کریزین، زغال اخته خشک، چیپس سیب و زردآلو خشک مناسب هستند و نسبت به میوه های تازه مدت بیشتری نگه می دارند و آنها نیز همه کاره هستند. برای اینکه میوه های خشک را بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل قرار دهید:

میکس تریل خود را بسازید. میوه های خشک، آجیل و دانه های مورد علاقه خود را با هم مخلوط کنید فقط مطمئن شوید که اندازه وعده های خود را کنترل کنید. این دستور العمل ترکیبی دنباله دار کم کربوهیدرات را برای ایده ها بررسی کنید.

بلغور جو دوسر خود را پر کنید. برای یک صبحانه مقوی و سالم، بلغور جو دوسر داغ خود را با یک وعده کوچک میوه خشک شیرین کنید میوه های خشک را در سالاد بریزید.

از سبزیجات برگدار تیره مورد علاقه خود، برش های سیب تازه، زغال اخته یا کشمش خشک و کمی پنیر بز استفاده کنید. این سالاد سبز کلم پیچ و کرن بری را برای الهام گرفتن امتحان کنید.

مورچه ها را روی یک چوب امتحان کنید. بچه ها را به آشپزخانه ببرید و به آنها یاد دهید که چگونه با کشمش، کره بادام زمینی و کرفس مورچه ها را روی یک کنده درست کنند. این یک میان وعده عالی برای بزرگسالان نیز هست.

غذای اصلی را شیرین کنید از میوه‌های خشک به عنوان یک ماده اولیه در غذای خوش طعم خود استفاده کنید، مانند این خرده‌های گوشت خوک بالزامیک زردآلو

وقتی میوه های تازه و خشک را از نظر حجمی مقایسه می کنید، همیشه قند و کالری بیشتری در میوه خشک پیدا خواهید کرد به عنوان مثال، شما می توانید حدود 30 عدد انگور را در یک فنجان قرار دهید، اما زمانی که آنها کم آب شدند، می توانید یک فنجان اندازه گیری یک فنجان را با بیش از 250 کشمش پر کنید.