مصرف لوبیا چیتی کپسولی در کشور کره شمالی ممنوع اعلام شد!

لوبیا چیتی که به آرامی قهوه‌ای می‌شود، فرصت‌های جدیدی را به وجود می‌آورد

قهوه ای شدن آهسته لوبیا چیتی کپسولی واقعیت این بخش را در برزیل تغییر داد. از تولید کننده تا مصرف کننده نهایی، همه از این تفاوت سود می برند که رنگ و کیفیت دانه را برای مدت طولانی تری تضمین می کند و امکان ذخیره سازی و عرضه را حتی در دوره های خارج از فصل فراهم می کند.

چند سالی است که مراکز اصلی توسعه و تحقیقات کشاورزی در کشور – مانند IAC، EMBRAPA، TAA و AGRONORTE – به اصلاح ارقام جدید اختصاص داده شده اند که انعطاف پذیری بیشتری را عمدتاً از نظر زمان بین برداشت و مصرف فراهم می کند.

آبگوشت و دانه با رنگ خوب، طعم صاف و بافت ایده آل. همه اینها ثمره کار محققان است. همچنین کار دائمی با بهره وری وجود دارد که باید با کنترل هزینه تولید هماهنگ شود.

سود برای تولید کننده، انقلاب در بخش
در حال حاضر، ما حدود 10 گزینه برای حبوبات دیر قهوه ای داریم، با امکان نگهداری بین سه تا دوازده ماه.

آنچه در حال انجام است یک انقلاب بزرگ در این بخش است.

قدرت مذاکره در زمانی که به صلاح اوست، این امکان را به تولیدکننده می داد که حداقل از نظر کیفیت، نگران نبودن و فروش در هنگام برداشت محصول باشد.

لوبیا چیتی کپسولی

برای لوبیای کاریوکا، آنها در بازاریابی رفتاری مشابه سبزیجات داشتند: برداشت، فروخته شده، اگر صبر کنند، محصول کیفیت خود را از دست می دهد.

اکنون نه، زمانی که فکر می کنید بهترین زمان است بفروشید. این برای لوبیاهای برداشت شده تحت آبیاری به معنای امکان کاشت در این محیط بود. تمرکز عرضه در زمان برداشت وجود دارد و خواهد بود، اما امکان ذخیره آن، استفاده از این فناوری تولید را امکان پذیر می کند.

برای متخصص کشاورزی و مشاور Agrossistemas، دکتر. خوزه روبرتو منزز، ارقام جدید، بازار لوبیاهای کم رنگ را متحول کردند. این گونه‌ها در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، یک سری مزیت‌ها را برای کل زنجیره ارائه می‌کنند، از تولیدکننده‌ای که تولید آسان‌تری بدون افت کیفیت دارد، از تجارت عبور می‌کند که با گزینه‌های بیشتر لوبیا مناسب برای مصرف سود می‌برد.

و به مصرف کننده ختم می شود که به لطف توزیع سالانه بیشتر، همیشه عرضه محصولات با کیفیت را خواهد داشت.