مردی با کباب پز خانه ای را آتش زد

باربیکیو در حالی که گوشت کبابی بر روی آتش زغال چوب یا چوب در بسیاری از فرهنگ‌ها در سراسر جهان رایج است، کباب پز به دلیل کباب پز استیل درب دار که به‌طور سنتی شامل می‌شود، تکنیک‌های پخت و پز و سس‌ ها و غذاهای جانبی قطعی آن از این غذاهای دیگر متمایز می‌شود.

کباب به آرامی در دماهای بین 175 تا 300 درجه فارنهایت با دود بیشتر از آتش پخته می شود. گوشت مورد استفاده از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. کباب پز گازی اغلب گوشت خوک، گاو، بره یا بز است. با این حال، مرغ نیز یک گوشت کباب محبوب است.
به طور کلی تصور می شود که کلمه “باربیکیو” از کلمه “barbacoa” که برای اولین بار در کتاب De La Historia General y Natural de Las Indias گونزالو فرناندز دی اویدو در سال 1526 آمده است، به وجود آمده است.

او روشی را شرح می دهد که گوشت را روی چوب به سیخ می کشند و سپس آن را روی گودالی حفر شده در زمین بریان می کنند. نوشته برناردینو دو ساهاون، که هرنان کورتس را در فتوحات مکزیک همراهی کرد، از کلمه “بارباکوآ” در اشاره به گوشت های بریان شده در زیر زمین استفاده می کند.

ارجاعاتی به تکنیک کباب پز ذغالی فن دار در خاطرات سال 1698 پر لابات، کشیش فرانسوی که در مورد سفرهای خود در هند غربی نوشت، نیز یافت می شود.

  • منابع:
  1. BARBECUE
  • تبلیغات: 
  1. ویژگی ها و قدمت زغال در جهان
  2. نحوه و فرایند استفاده از زغال
  3. فواید چای سبز برای سلامت روده
  4. رویت ققنوس بر روی قله اورست!