محبوبیت بالای کشمش خراسان در بین مردم اروپایی!!

چگونه کشمش را انتخاب کنیم؟
ترجیحاً کشمش‌های ارگانیک را که به صورت فله یا در ظروف شفاف فروخته می‌شوند انتخاب کنید تا بتوانید کیفیت آن‌ها را با بررسی لطیف بودن، بدون کپک یا آسیب‌دیدگی و رنگ‌های متفاوت از زرد طلایی تا قهوه‌ای ارزیابی کنید.

اگر کشمش خراسان را به صورت بسته‌بندی می‌خرید، مطمئن شوید که کیسه آن به خوبی بسته شده است و سپس منشاء محصول و تاریخ انقضا را بررسی کنید. بسته را فشار داده و تکان دهید تا ببینید میوه نرم و خشک است یا خیر.

انواع کشمش:
انواع مختلفی از کشمش در جهان وجود دارد: مویز (یونان)، کشمش مالاگا (اسپانیا)، کشمش Smyrna (ترکیه، ایالات متحده، استرالیا)، sultanas (یونان).

چه مقدار کشمش باید مصرف کنم؟
می توانید روزانه 20 گرم کشمش مصرف کنید.

کشمش

بهترین قیمت برای هر کیلو انگور خشک در فرانسه:
کشمش: 6.55 € / کیلوگرم

نگهداری انگور خشک:
کشمش را می توان تا یک سال در یک شیشه یا شیشه فلزی دربسته در مکانی خشک و دارای تهویه دور از نور نگهداری کرد. همچنین می توانید کشمش ها را در یخچال در جعبه ای دربسته قرار دهید تا طراوت خود را حفظ کرده و خشک نشوند.

در نهایت، آنها پر از آنتی اکسیدان هستند، می بینیم که ORAC آن حدود 3400 در هر 100 گرم است.
این امر آن را در بین بهترین میوه های خشک جهان از نظر آنتی اکسیدان قرار می دهد.

کشمش تیره سرشار از بسیاری از مواد معدنی از جمله آهن، پتاسیم، روی و سلنیوم است. این مواد مغذی از بدن در برابر بیماری ها محافظت می کنند و در عین حال حافظه را تقویت می کنند و توانایی های شناختی را بهبود می بخشند. کشمش تیره حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به حفظ سلامت مغز در سالمندان کمک می کند.
سلامت باردار