قدیمی ترین سرامیک کف بدون بند متعلق به کاخ سعد آباد!!

این کفپوش به شدت در برابر آب مقاوم است و آب اضافی قبل از اینکه فرصتی برای نفوذ به لایه زیرین کاشی شما داشته باشد به راحتی پاک می شود.

تا زمانی که سرامیک کف بدون بند به درستی با دوغاب با کیفیت خوب در بین آن نصب شده باشد، برای اکثر کاربردهای مرطوب راه حل خوبی است. حتی در برخی موارد در اتاق هایی با جکوزی یا استخر استفاده می شود و کاشی و سرامیک قبلاً در کاربردهای حمام استفاده شده است.

3. گزینه های طراحی
از آنجایی که هنگام ساخت کاشی‌های سرامیکی رنگ‌ها به آن‌ها اضافه می‌شود، یکی از متنوع‌ترین گزینه‌های کف‌پوش کاشی موجود است. شما می توانید این کاشی ها را تقریباً در هر رنگی که دوست دارید تهیه کنید، و همچنین اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید، در الگوهای پیچیده فروخته می شوند.

سرامیک کف بدون بند
چه سایز کاشی مناسب تر است
هوم لند ایران
گریفیتس
پرسلان
کاشی مرجان
سینا کاشی
سرامیک البرز
کاشی خارجی

همچنین می‌توانید رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و در صورت تمایل، الگوهای کاشی پیچیده‌ای را در خانه خود ایجاد کنید. در مورد کاشی های سرامیکی گزینه های طراحی بسیار متفاوتی وجود دارد که واقعاً گزینه های بی پایانی برای کار با آنها دارید. زمانی که می‌خواهید ظاهر خاصی داشته باشید، کاشی‌های سرامیکی کنترل بیشتری نسبت به سایر راه‌حل‌های کفپوش به شما می‌دهند.

آنها واقعاً برای داشتن ظاهری عالی ارزشمند هستند، بنابراین اگر می خواهید کف خاصی را داشته باشید که به سادگی نمی توانید آن را با گزینه های دیگر کفپوش کاشی یا سایر گزینه های کفپوش به طور کامل تکرار کنید، این کاشی ها را انتخاب کنید.

4. نگرانی های آلرژن
افرادی که از آلرژی شدید رنج می‌برند، کفپوشی را نمی‌خواهند که مو، گرد و غبار و سایر مواد حساسیت‌زا را در مکان‌هایی مانند فرش یا حتی چوب به میزان کمتری نگه دارد. کاشی‌های سرامیکی برای این نوع افراد عالی هستند زیرا تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان است و به مرور زمان حاوی مواد حساسیت‌زا نیستند. اغلب تنها خلاص شدن از شر فرش کاشی و سرامیک برای کاهش مشکلات آلرژی در خانه شما کافی است.

 

5. هزینه
زمانی که هنگام جستجوی گزینه‌های مختلف کفپوش کاشی، هزینه برای شما مشکل بزرگی است، کاشی‌های سرامیکی احتمالاً یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که باید در نظر بگیرید. به این دلیل که این نوع کفپوش در مقایسه با چیزی مانند چینی بسیار مقرون به صرفه است. شما پول کمتری را برای کاشی و سرامیک خرج خواهید کرد و هزینه نصب آن نیز کمتر خواهد بود.