شوید خشک درجه یک مناسب برای جلوگیری از آلزایمر در سن بالا!!

شوید و سلامت مو
شوید فواید متعددی در تغذیه و رشد مو دارد. حاوی عناصر معدنی است که موها را تغذیه می کند و به تسکین پوست سر کمک می کند، شوره سر را از بین می برد و شکستگی سر را درمان می کند، همچنین روغن شوید به موهای خشک کمک می کند تا رطوبت و درخشندگی را به آن اضافه کند و خشکی و زبری آن را از بین می برد.

شوید خشک درجه یک همچنین با فعال کردن سلول های مسئول رشد مو و کاهش ریزش مداوم آن، طاسی را درمان می کند. و دوباره به شدت رشد می کند.

نحوه استفاده از شوید برای مو
یک یا چند دسته شوید را آماده کرده و به قطعات کوچک برش دهید، سپس یک فنجان روغن آفتابگردان را به شوید اضافه کنید، آن را به مدت 10 دقیقه روی حرارت ملایم بجوشانید و روی آن را بپوشانید و بگذارید برای روز بعد بماند.

روز بعد مجدداً به مدت 10 دقیقه روی حرارت ملایم می جوشانند سپس می گذارند و این عمل را روزانه به مدت 7 روز تکرار می کنند سپس مخلوط را صاف می کنند تا عصاره روغن شوید با آفتابگردان برای درمان موهای فرسوده و ریزش شده به دست آید.

شوید خشک درجه یک

همچنین بخوانید : فواید قهوه سبز برای مو

شوید منبع خوبی برای انرژی است
شوید حاوی اسیدهای چرب است که یکی از مهم ترین و بزرگترین منابع انرژی برای بدن است.

که با تامین مقدار زیادی آدنوزین تری فسفات (ATP) یا همان چیزی که به عنوان ارز انرژی در سلول شناخته می شود، به بدن فعالیت و نشاط می بخشد و این نه تنها فعالیت بدنی را فراهم می کند، بلکه فعالیت ذهنی را برای مغز فراهم می کند. با تامین انرژی و اکسیژن مورد نیاز خود.

شوید برای تنظیم سطح قند
شوید به طور موثر سطح قند خون را تنظیم می کند، طبق آزمایشات آزمایشگاهی انجام شده بر روی برخی از حیوانات با سطح قند بالا، مطالعات و آزمایشات همچنین نشان دهنده توانایی شوید در کاهش تغییرات ناگهانی انسولین است که آن را به یک درمان موثر برای کنترل دیابت، به ویژه ناشی از دیابت، تبدیل می کند.