در دوران بارداری مناسب ترین غذا تخمه آفتابگردان کله قوچی بود

تخمه آفتابگردان یک غذای عالی برای مادران انتظار است
چه امیدوار به بچه دار شدن باشید، چه باردار باشید یا فقط سعی کنید از یک رژیم غذایی متعادل پیروی کنید.

تخمه آفتابگردان کله قوچی چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این دانه ها منبع خوبی از روی و فولات هستند، در حالی که منبع عالی ویتامین E هستند. طبق گفته انجمن بارداری آمریکا، ویتامین E برای سلامت دوران بارداری ضروری است، زیرا به رشد جنین و استفاده از گلبول های قرمز و عضلات کمک می کند. فولات از جفت حمایت می کند و از اسپینا بیفیدا جلوگیری می کند، در حالی که روی به تولید انسولین و آنزیم ها کمک می کند.

ویتامین E همچنین یک ماده مغذی کلیدی برای دستیابی به آن “درخشش دوران بارداری” است. احتمالاً یک محصول مراقبت از پوست خریداری کرده اید که حاوی ویتامین E در آن است. تحقیقات، از جمله مطالعه سال 2021 در گزارش های علمی، نشان می دهد که ویتامین E با UV مبارزه می کند

به بزرگترین اندام شما یعنی پوست شما آسیب می رساند و آن را تغذیه می کند. تخمه آفتابگردان بیش از یک سوم نیاز روزانه شما به ویتامین E را تامین می کند.

تخمه

محصولات کمکی آفتابگردان

وعده غذایی آفتابگردان
ما کنجاله آفتابگردان را به عنوان یک ماده غذایی برای دام هایی مانند گاو ارائه می دهیم.

روغن آفتابگردان
دانه آفتابگردان روغنی سیاه
ما دانه های آفتابگردان روغنی سیاه را به عنوان یک ماده غذایی برای پرندگان وحشی ارائه می دهیم.

در حالی که هیچ غذایی درمان کننده نیست، از جمله دانه ها، مانند تخمه آفتابگردان، در رژیم غذایی شما فواید زیادی برای سلامتی اضافه می کند. اضافه کردن آنها به دستور العمل های مورد علاقه شما نیز آسان است. ما دوست داریم آنها را در سالاد بروکلی با بیکن بریزیم یا آنها را به یکی از ستاره های کراکرهای چند دانه خانگی خود تبدیل کنیم. یا به سادگی آنها را همانطور که هست بخورید.

مطالب مرتبط: 6 نشانه یواشکی که نشان می دهد به اندازه کافی چربی نمی خورید

محبوب در بهترین غذاهای سالم