حوله باعث آتش سوزی خانه شد

حوله استخری بزرگ الیاف مخلوط سپس از طریق لوله‌ها به دستگاه‌های کاردینگ دمیده می‌شوند، جایی که استوانه‌های گردان با دندانه‌های سیمی برای صاف کردن الیاف استفاده می‌شوند و قبل از چرخیدن به حذف ناخالصی‌ها ادامه می‌دهند. حوله حمامی الیاف پنبه، در حالی که هنوز نخ نشده اند، برای آماده شدن برای ریسندگی به الیاف موازی تبدیل می شوند.

این الیاف موازی سپس به شکل یک برش – یک طناب پیچ خورده از الیاف پنبه ای متراکم می شوند. این برش‌ها به دستگاه دیگری فرستاده می‌شوند که در آن دوباره مخلوط می‌شوند و بین غلطک‌های دیگر برای صاف کردن فرستاده می‌شوند.

حوله استخری نازک هدف نهایی الیاف بلند، مستقیم و موازی است زیرا نخ های قوی تری تولید می کنند. (نخ‌های قوی‌تر به پیچش کمتری نیاز دارند که نخ‌های قوی‌تری نیز تولید می‌کند، اما آنها را کمتر نرم و جذب می‌کند.)

الیاف e روی یک رول بزرگ پیچیده می‌شوند و روی یک گاری فرستاده می‌شوند و به دستگاه شانه می‌خورند. 4 الیاف در اینجا شانه می‌شوند و الیاف را با مجموعه‌ای از دندانه‌های سیمی ظریف‌ تر نسبت به دستگاه کاردینگ صاف می‌کنند.

حوله پالتویی مردانه شانه زدن الیاف کوتاه‌تر را که درشت‌تر و پشمی‌تر هستند، از بین می‌برد و الیاف پنبه‌ای ظریف‌تر، طولانی‌تر و ابریشمی‌تر را برای چرخاندن در نخ باقی می‌گذارد. پس از شانه زدن، الیاف دوباره به شکل یک طناب پیچ خورده در می آیند.

  • منابع:
  1. bath-towel
  • تبلیغات: 
  1. تعمیرات دستگاه روغن گیری با عمل کرد بهتر
  2. بهترین موتور پمپ آب ایرانی
  3. تاریخچه زیره و از کجا به دست می آید.
  4. تاثیر رنگ لباس بر درمان افسردگی!