تکنیک های لاغری در مدت زمان کم

در این مقاله ما برای شما تکنیک هایی قرار دادیم که شما را در مدت زمان کم به وزن ایده آلتان برساند و همچنین شما را به هیچ عنوان اذیت نکند این رژیم به گونه ای می باشد که در بتدا کم کم غذایتان را کم می کند به طوری که در آخر بدنتان به این روش و کمتر غذا خوردن عادت کند

زیتون پرورده

سرو چاشنی به همراه غذا یکی از سنتهای شیرین سفره های ایرانی است، یکی از چاشنیهای خوش طعم سفره های ایرانی زیتون ارگانیک پرورده ی محلی است که طرز تهیه ی آن در شهرهای مختلف متفاوت است. با توجه به اینکه زیتون پرورده از آغاز به عنوان یک چاشنی سنتی در خطه ی شمال شناخته شده بنابراین ویژه ترین و بهترین دستور تهیه ی زیتون پرورده مربوط به محلیهای خطه ی شمال کشور است. زیتون پرورده با حفظ ارزشهای غذایی زیتون به همراه ارزش غذایی مواد همراه آن به عنوان یک چاشنی بسیار خوش طعم و مقوی شناخته می شود، بد نیست در ادامه ی مطلب گذری به خواص منحصر به فرد زیتون و در نهایت زیتون پرورده بزنیم.

زیر انداز حصیری

رای انتخاب یک زیر انداز مناسب به هنگام گردش، سفر، پیک نیک و غیره باید حتما به چند نکات توجه نمایید از مهم ترین نکات خرید زیر انداز حصیری به شرح زیر می باشد: در عصر امروزی نسبت به گذشته صنایع منسوجات حصیری پیشرفتهای زیادی نموده است و محصولات زیبا و با کیفیتی را تولید می نمایند از این رو طرفداران بسیاری به این عرصه علاقمند شده اند صنایع حصیر بافی در ایران تاریخچه باستانی دارد نخستین صنایع حصیر بافی در کشور ما مربوط به طرحی از شهداد می باشد که حدودا سه هزار سال گذشته در ایران ایجاد شده است.

روغن موتور

بهتر است بدانید استفاده از روغن موتور صنعتی نیمه سنتتیک برای خودروهایی که زمان زیادی در ترافیک شهری قرار دارند بسیار مناسب است. توصیه می شود از این وسایل نقلیه برای خودروهای سنگین هم استفاده شود چرا که می تواند در فصول سرما و گرما مورد استفاده قرار بگیرند. مزایای استفاده از روغن نیمه سنتتیک به صورت زیر می باشند: 1- ناخالصی بسیار کمتر نسبت به سایر روغنها 2- تاثیر مثبت بر کاهش مصرف سوخت 3- جلوگیری از سایش و خوردگی قطعات موتور خودرو 4- کیفیت بالاتر و تعویض دیرتر 5- مقاومت بسیار بالا در برابر گرما 6- بالا رفتن طول عمر موتور 7- دارای قیمتی بسیار مناسب استفاده از روغن در موتور خودروها امری بسیار مهم بوده که در صورتی که از آن استفاده نشود موتور خودرو به خوبی نمی تواند به خوبی کار کند و در مدت بسیار کوتاه همه قطعات موتور از بین خواهد رفت. توصیه می شود در هر نوبت سرویس روغن فیلتر آن هم تعویض شود تا روغن بی کیفیتی که در داخل آن می باشد وارد روغن موتوری که تازه تعویض شده نشود.

سیرسفید

مناطق شمالی ایران به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب و اثر آن برخاکشان، سیر به دست آمده عطرو بوی کمتری دارد، امروزه و با پیشرفت علم و دانش، دانشمندان و محققان دریافته اند که می توانند از مواد موجود در سیر سفید همدان در صنعت عطرسازی نیز استفاده نمایند، از آلیسین آزاد شده از سیر که تندی و بوی گوگردی آن، ناشی از این مواد می باشد به عنوان اسانسی که پایه ی تندی و ماندگاری عطرها می باشند استفاده می نمایند.در بین شهرها و استانهای مختلف کشور که سیر در آنها کشت و تولید می شود استان همدان دارای رتبه یک و استان اردبیل در جایگاه دوم و سپس استان آذربایجان شرقی در رتبه ی سوم و در جایگاه چهارم استان گیلان قراردارد و نزدیک به 63 درصد از سیرسفید ایران در استان همدان تولید می شود.