تولیدکننده کفش اسکیت banwei به دلیل فروش بالا سکته کرد!

اسکیت بازی در هلند آغاز شد. در قرن 13-14 در آنجا بود که اولین اسکیت های آهنی ظاهر شد که انگیزه قدرتمندی به توسعه این ورزش داد.

اولین باشگاه اسکیت در اسکاتلند (ادینبورگ، 1742) ظاهر شد و اولین قوانین رسمی برای مسابقات در آنجا تدوین شد. اولین مسابقه بین المللی اسکیت در اروپا در سال 1882 در وین برگزار شد.

فقط مردان در آنجا به رقابت پرداختند.

کفش اسکیت banwei تک بانوان بعدها شکل گرفت. رسماً این اتفاق در اواخر ژانویه 1906 در داووس (سوئیس) رخ داد. تمرینات اجباری برای زنان و مردان مشابه بود، اما اسکیت آزاد زنان بلافاصله با هنرمندی بالا، انعطاف پذیری و موزیکال بودن حرکات مورد توجه قرار گرفت.

در سال 1892 اتحادیه بین المللی اسکیت ایجاد شد.

همزمان در اولین کنگره آن آیین نامه برگزاری مسابقات بین المللی تصویب و نحوه قرعه کشی مسابقات قهرمانی اروپا مشخص شد. مسابقات جهانی از سال 1896 برگزار می شود.

کفش اسکیت

سن پترزبورگ محل برگزاری اولین قهرمانی رسمی شد.

برنده آن اسکیت باز مونیخ G. Fuchs است.

در آغاز قرن بیستم، Salchow، Lutz، Rittberger، Axel Paulsen پرش های خود را اختراع کردند و اسکیت بازها برای قدردانی از این امر، نام خود را در نام عناصر باقی گذاشتند.

مسابقات رسمی جهانی زنان از سال 1924 برگزار می شود. از سال 1930، مسابقات جهانی اسکیت بازی زنان و مردان به طور مشترک برگزار می شود. به زودی اسکیت جفتی (مخلوط) ظاهر شد.

مسابقات قهرمانی بین المللی در اسکیت زوجی برای اولین بار در سال 1908 در سن پترزبورگ برگزار شد، برندگان اسکیت بازان آلمانی بودند.

سومین نوع اسکیت بازی – رقص ورزشی روی یخ – بسیار دیرتر در انگلستان متولد شد. فقط در سال 1952 در پاریس، رقصندگان برای اولین بار جوایز خود را بازی کردند، بریتانیایی ها قوی ترین بودند.

گرایش‌کنندگان در رقص‌های ورزشی در دوره پیش از المپیک بریتانیایی‌ها (D. Tauler و B. Ford) و همچنین زوجی از چکسلواکی، Eva Romanova و Pavel Roman بودند.

مسابقات اسکیت همزمان بیشترین محبوبیت را در سال های اخیر به دست آورده است.

این ورزش در کانادا، ایالات متحده آمریکا، سوئد، فنلاند، انگلستان و فرانسه رواج یافته است. از سال 1983، کانادا میزبانی سالانه را آغاز کرد