تنوع بالا در رنگ ام دی اف ظهیری نظر خریداران زیادی در خارج از کشور را جلب کرد!

ام دی اف یا نئوپان کدام بهتر است؟

تخته های ام دی اف ظهیری و نئوپان محصولات جایگزین هستند.

یعنی عملا کاربردهای یکسانی دارند.

به همین دلیل، معمولا تعجب می‌کنیم که بسته به کاربری که قرار است از آن استفاده شود، کدام گزینه بهتر است.

استحکام خمشی. اگرچه تفاوت های مهمی بین تولید کنندگان از نظر مقادیر مطلق وجود دارد، اما به طور متوسط ​​یک ام دی اف مقاومت بسیار بیشتری در برابر خمش دارد.

به عنوان مثال، یک ام دی اف با ضخامت 16 میلی متر دارای مقاومت تقریباً می باشد. 30 نیوتن بر میلی متر مربع، در حالی که آگلومرا 14 نیوتن بر میلی متر مربع است.

مقاومت در برابر رطوبت. هیچ یک از این دو ماده مقاومت خاصی در برابر رطوبت ندارند. با این حال، یافتن mdf ضد آب بیشتر از نئوپان ضد آب رایج است.

ام دی اف

وزن mdf یا نئوپان به طور مستقیم به چگالی بستگی دارد. از این نظر، تفاوت هایی بین هر سازنده وجود دارد، اگرچه به طور کلی MDF معمولا متراکم تر و در نتیجه سنگین تر است.

به عنوان مثال، چگالی یک تخته نئوپان با ضخامت 16 میلی متر معمولاً بین 675-700 کیلوگرم بر متر مکعب است، در حالی که MDF با ضخامت مشابه بین 700-720 کیلوگرم بر متر مکعب است.

کاربرد فینیش ها MDF ماده ای با سطح صاف است که برای اعمال انواع پرداخت ها ایده آل است.

نئوپان خشن است و نتیجه پس از سنباده زدن خوب نیست. بنابراین اگر قصد لاک زدن، رنگ کردن یا لاک زدن را داریم، تنها گزینه ام دی اف است.

قیمت. نئوپان همیشه محصول ارزان تری نسبت به ام دی اف است.

انواع چوب انواع چوب: طبیعی و صنعتی و طراحی آشپزخانه زنیت زنیت، طراحی و دوام برای ساخت مبلمانویژگی های برد OSB OSB یا تخته های فیبر گرا.

تخته لبه دار تخته های چوبی لبه دار: تکنیک ها و مواد لازم و مجموعه استودیو finsa مجموعه استودیو توسط فینسا، اصالت و تطبیق پذیری