با شکلات سطلی سوربن ماگ های خود را ضد عفونی کنید

بررسی اثرات کافئین بر شکلات سطلی سوربن این بررسی است، اما ثابت‌ترین اثر رفتاری کافئین بهبود هوشیاری و عملکرد روانی حرکتی، به‌ویژه در شرایط خستگی است.

که در مصرف کنندگان همیشگی کافئین، کافئین به جای تسکین اثرات ترک کافئین، فواید شناختی مطلق می دهد. 7،8 علاوه بر کافئین، شکلات همچنین حاوی MX های دیگری به ویژه تئوبرومین است که ممکن است از نظر روانی دارویی نیز فعال باشد.

تئوبرومین، مشتق و متابولیت کافئین که عمدتاً در شکلات یافت می‌شود، بسیار محلول در چربی است و سطوح آن در پلاسما 1 تا 2 ساعت پس از مصرف به اوج خود می‌رسد.

اگرچه خواص اتصال عملکردی این دو MX متمایز است. دیگر اجزای اصلی و بالقوه روان‌گردان شکلات که به طور گسترده مورد تحقیق قرار گرفته‌اند، فلاونوئیدها هستند، نوع متنوعی از ترکیبات طبیعی که در همه جا در قلمرو گیاهی وجود دارد.

در رژیم غذایی انسان، سطوح بالایی از فلاونوئیدها هم در چای سبز و هم در چای سیاه، انگور، شراب قرمز، سیب، و در اینجا مربوط به کاکائو و محصولات حاوی کاکائو است.

شکلات سطلی سوربن

10 کاکائو به ویژه غنی از فلاونوئیدها است و حاوی مقدار مشخصی است. مکمل فلاوانول ها. کاکائو حاوی فلاوانول‌های مونومری ساده و همچنین فرم‌های الیگومری دو واحدی و با زنجیره بلندتر، پروسیانیدین‌ها است.

فلاوانول ها (CF)، به صورت مجزا و در ترکیب، ممکن است اثرات عصبی شناختی قابل اندازه گیری داشته باشند.

مصرف گسترده شکلات و شواهدی مبنی بر فواید مواد تشکیل دهنده شکلات برای سلامتی، مبنای این بررسی سیستماتیک مطالعاتی بود که اثرات شکلات کامل و اجزای بالقوه روانگردان آن را بر خلق و خو و شناخت ارزیابی کردند. این بررسی بر روی اثرات مستقیم شکلات، مصرف شده در محیط های تجربی، بر خلق و خو و شناخت تمرکز دارد.

چندین معیار ورود برای ارزیابی مقالات به دست آمده توسط جستجو استفاده شد. مطالعاتی که هم شرکت کنندگان زن و هم مرد را در هر سنی مورد بررسی قرار می‌دادند. فقط مطالعاتی که در آن شکلات، کاکائو یا تئوبرومین به عنوان یک متغیر مستقل به شرکت کنندگان انسانی داده شد.