با سیر ترشی عمیق ترین زخم ها را بهبود بخشید!

سیر ترشی دارای خواص غیرقابل انکاری برای سیستم قلبی عروقی ما است و بخشی ایده آل از رژیم غذایی کرت (یا مدیترانه ای) است.
آشپزی
سیر را در یک قابلمه با کف سنگین بریزید، سبزی و فلفل را اضافه کنید، سپس با روغن زیتون بپوشانید. چند دقیقه حرارت دهید و قبل از اینکه روغن بجوشد، حرارت را کم کنید.

ما سیر قندی می خواهیم نه سیر سرخ شده! راز در پخت و پز است: سیر باید گرم نگه داشته شود و به آرامی شیرین شود. علف ها یک شاخص عالی هستند: آنها باید سبز باقی بمانند.

اگر دیدید که آنها شروع به قهوه ای شدن کردند، روغن خیلی داغ است. در این حالت از روی حرارت بردارید و اجازه دهید کمی خنک شود.

از هم زدن خودداری کنید تا پوست سیر شکافته نشود.

20 تا 30 دقیقه بگذارید تا گرم شود. زمان پخت بستگی به اندازه غلاف ها، عمق تابه، سطح روغن دارد.

بنابراین بهترین راه برای بررسی پخت خوب، کاشت نوک چاقو است، باید بدون مشکل وارد شود.

سیر ترشی

گزینه دیگر این است که سیر را در ظرفی در فر، بین 160 تا 180 درجه سانتی گراد، به مدت 25 تا 35 دقیقه بپزید.

پس از پخته شدن آن را از روی حرارت بردارید یا از فر خارج کنید و قبل از ریختن در شیشه بگذارید خنک شود. بله، زیرا اگر روغن خیلی داغ باشد، شیشه شما ممکن است داغ شود و ترک بخورد!

در این مرحله می توانید شاخه های گیاهان را جدا کنید و فقط برگ ها را نگه دارید. خواهید دید که برخی از غلاف ها ممکن است پوست خود را از دست بدهند: این کاملا طبیعی است و خیلی جدی نیست. همچنان عالی خواهد بود.

سیر قندی را چگونه نگهداری کنیم؟
نگهداری خوب به شیشه بستگی دارد. بهتر است یک شیشه از نوع Le Parfait را انتخاب کنید که بتوانید آن را محکم ببندید.

در هر بار استفاده، بررسی کنید که روغن تمام حبه های سیر را بپوشاند: برای حفظ خوب آنها باید در روغن زیتون نگهداری شوند.

همچنین، خوب است آنها را خنک نگه دارید اما ممکن است روغن یخ بزند (بسته به دمای یخچال شما). اگر چنین است، نگران نباشید: فقط چند دقیقه قبل از استفاده شیشه را بیرون بیاورید. روغن در دمای اتاق به حالت عادی خود باز می گردد.

در شیشه روغن زیتون را می توان چند ماه و سیر را از 3 هفته تا 1 ماه نگه داشت. خوب، اگر تا آنجا پیش بروید… راستش را بخواهید، طعم آن طوری است که انتظارش را ندارید.