با خوردن روزانه سیب درختی درجه یک کبد چرب را درمان کنید

آیا می دانستید سیب و پنیرهای کهنه می توانند پلاک دندان را کاهش دهند؟ (با هم بخورید!)
یک زن بد نمی تواند سس سیب خوب درست کند.

هنگام برداشت در شهریور فقط میوه چیده شده را نگه دارید.

برای نگهداری خوب، توصیه می شود سیب درختی درجه یک را با ساقه آن پایین، در قفسه ها یا در جعبه ها قرار دهید.

آیا یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد؟ پاسخ را بیابید و در مورد مزایای سلامتی سیب، سیب و سرکه سیب بیشتر بدانید.
پاییز امسال، دست خود را در درست کردن یک سیب امتحان کنید

سیب‌ها مستعد ابتلا به حشرات و بیماری‌ها از جمله حشره‌های سیب، کورکولیوهای آلو، کرم‌های میوه سبز و شب پره ماهی هستند. بسیاری از باغبانانی که از آفت کش ها قسم می خورند، متوجه می شوند که حداقل باید یک سمپاشی سالانه قابل قبول برای یک محصول مناسب بیابند.

یکی از ایده‌های اجتناب از آفت‌کش‌ها، انتخاب گونه‌های مقاوم به بیماری مانند «پریما»، «پریسیلا»، «لیبرتی» و «آزادی» است. آنها برای پوسته سیب، زنگ سدر-سیب و سایر بیماری های رایج نیازی به سمپاشی ندارند، در حالی که اکثر گونه های دیگر هر بهار و تابستان پس از کاشت نیاز به سمپاشی دوره ای دارند. برای یافتن برنامه های تایید شده پیشگیری از آفات برای منطقه خود، با خدمات ترویجی خود تماس بگیرید.

سیب

همچنین می‌توانید روغن ضد حشره‌ای را که در باغ‌فروشی‌ها یافت می‌شود، امتحان کنید. آن را در بهار زمانی که درختان سیب شما در مرحله خوشه ای تنگ هستند اسپری کنید: پس از باز شدن برگ ها از خوشه میوه، اما قبل از اینکه جوانه ها شروع به صورتی نشان دهند.

سایر آفات مانند فلس‌ها، کنه‌ها و شته‌ها باید توسط جمعیت‌های انگل طبیعی و شکارچیان کنترل شوند، اگر از اسپری‌های زیادی استفاده نکرده‌اید.

خرچنگ سیب را می‌توان با آویزان کردن یک یا دو توپ گرد به اندازه توپ سافت‌بال – که قرمز رنگ شده و با “Tangle-Trap” چسبنده پوشانده شده است – از یک شاخه در ماه ژوئن تا تابستان به دام انداخت. در صورت لزوم، یک یا دو بار چسب چسبنده را دوباره بمالید.

آهوها را با مواد دافع، حصارکشی یا گیاهان مقاوم در برابر گوزن دور نگه دارید. موش ها و خرگوش ها را با استوانه های مش سیم در اطراف پایه درخت منع کنید.

برای دور نگه داشتن حشرات از درختان سیب، محلولی از 1 فنجان سرکه، 1 فنجان شکر و 1 لیتر آب درست کنید. این مخلوط را در یک پارچ پلاستیکی دهان گشاد بریزید. کوزه را بدون پوشش در درخت سیب خود آویزان کنید.