با خرید قابلمه استیل نیولایف به دور دنیا در 80 روز سفر کنید!!

یکی از بزرگترین ویژگی های ریخته گری این است که می توان از آن هم روی اجاق گاز و هم در فر استفاده کرد.

به این ترتیب می توان گوشت را پس از بستن در دمای بالا در فر قرار داد. همچنین اگر به درستی روغن کاری و حرارت داده شود، خاصیت نچسبی دارد.

نفوذپذیری قالب ریخته گری، یعنی توانایی آن در انتقال گرمای خود به مواد غذایی که با آن در تماس است، کمتر از فولاد است.

با این حال، یک مزیت وجود دارد؛ وقتی گرم شد، داغ می ماند. این یک ویژگی مهم هنگام پختن گوشت است.

قابلمه استیل نیولایف را روی آتش گرم کنید یا در فر داغ قرار دهید و هر از گاهی آن را بچرخانید و به مدت 10 دقیقه به طور یکنواخت گرم شود.

در عین حال، چدن در انتقال گرما نه تنها به آنچه که با آن در تماس است، بلکه به تمام مواد غذایی داخل آن بسیار قوی تر از فولاد است. این یک ویژگی بسیار خوب هنگام پخت غذاهایی مانند پوره، مرغ، سبزیجات است.

قابلمه استیل نیولایف

بیایید نگاهی به تابه های چدنی با لعابی در داخل بیاندازیم. تابه های چدنی با روکش لعابی برند معروف ظروف آشپزخانه Le Creuset تفاوتی در این زمینه ایجاد کرده است.

مینا، که از زمان مصریان باستان مورد استفاده قرار گرفته است، در دهه 1800 روی آهن و فولاد استفاده شد. در سال 1925، دو صنعتگر بلژیکی ساکن شمال فرانسه تصمیم گرفتند که این پوشش را روی دیگ چدنی اعمال کنند. خالقان Le Creuset، Armand Desaegher و Octave Aubecq با کوکوت گرد (که به آن کاسرول نیز می گویند) شروع کردند.

امروزه قابلمه‌ها و تابه‌های Le Creuset دارای روکش لعابی دوتایی هستند، داخل آن مقاوم در برابر ضربه، تمیز کردن آسان و صاف است. مزیت دیگر تابه چدنی لعابی این است که طعم فلز به داخل غذا نمی رود و غذاهای اسیدی را می توان به راحتی طبخ کرد.

از آنجایی که ظروف چدنی با روکش لعابی می توانند دما را ثابت نگه دارند، این فرصت را نیز به شما می دهد تا غذای خود را مستقیماً در قابلمه سرو کنید. آنها در حال حاضر آنقدر زیبا هستند که ممکن است به طور طبیعی بخواهید از آنها در حین سرو استفاده کنید.