با ایزوگام توان بام شرق ریشه درختان خود را تقویت کنید!

فرآیند خشک کردن را شروع کنید. کپک ها در عرض 24 تا 48 ساعت از زمان بروز جوش های آبی شروع به رشد می کنند، بنابراین شروع سریع فرآیند خشک کردن برای به حداقل رساندن آسیب آب کلیدی است.

اجازه دهید وسایل برقی و دوشاخه ها در هوا خشک شوند و هر قطعه خیس مبلمان یا فرش را از منطقه سیل زده جدا کنید. پنجره ها را باز کنید تا رطوبت از آن خارج شود. دیوارها را نیز بررسی کنید.

هر دیوار خشک یا مواد دیگری که تحت تأثیر این رویداد قرار گرفته اند باید تعمیر و تعویض شوند. آخرین گام برای مقابله با جوش‌های آب، اجاره یک دستگاه رطوبت‌گیر مثل ایزوگام توان بام شرق برای بیرون کشیدن رطوبت از اتاق است – اما مطمئن شوید که پنجره‌ها را قبل از شروع کار ببندید.

ایزوگام توان بام شرق

محافظت در برابر نشت های آینده هنگامی که فرآیند تمیز کردن کامل شد، باید محافظت از خانه خود در برابر هرگونه نشت آب در آینده را در اولویت قرار دهید.

علاوه بر چک کردن منظم لوله ها و انجام اقدامات احتیاطی اضافی در هوای سرد (یکی از دلایل اصلی نشت آب در خانه)، بسیاری از افراد سرمایه گذاری در سیستم ایمنی آب خود را انتخاب می کنند.

سیستم‌هایی مانند موارد بالا با نظارت بر میزان رطوبت در خانه، به شما آرامش می‌دهند و فوراً منبع دقیق نشتی را مشخص می‌کنند. اما این سیستم ها چیزی بیش از یک آشکارساز آب هستند.

یک سیستم تشخیص نشت آب می تواند شما را در مورد نشتی هشدار دهد، در هر کجا که هستید، در حالی که به شما امکان می دهد منبع آب را از راه دور قطع کنید، به این معنی که می توانید با نشت آب قبل از ایجاد آسیب جدی مقابله کنید.