با استفاده از شکر سفید لبنیات های مختلفی به دست می آید

غذای آماده؟ نگران چیزهایی مانند نبات چوبی کارتونی کامل یا لبنیات ساده (مانند شیر یا ماست بدون شیرینی) نباشید. منابع قند افزوده – دسرها، نوشیدنی های شیرین یا غذاهای بسته بندی شده – چیزهایی هستند که باید مراقب آنها باشید.

شکر در مقابل شکر
همچنین این واقعیت وجود دارد که غذاهای دارای قند طبیعی به طور کلی حاوی قند کمتری هستند. به عنوان مثال، 7 گرم شکر در یک فنجان توت فرنگی تازه، اما 11 گرم شکر در یک کیسه میان وعده های میوه ای با طعم توت فرنگی دریافت خواهید کرد.

2. “قندهای حداقل فرآوری شده یا طبیعی برای شما بهتر است.”
درست است که شیرین کننده هایی که حداقل فرآوری شده اند، مانند عسل یا شربت افرا، حاوی مواد مغذی بیشتری نسبت به شیرین کننده های بسیار فرآوری شده مانند شکر سفید هستند. اما مقدار این مواد مغذی بسیار ناچیز است، بنابراین احتمالاً تأثیر قابل اندازه‌گیری بر سلامت شما نخواهند داشت. برای بدن شما، همه منابع قند یکسان هستند.

شکر سفید

علاوه بر این، این شیرین کننده های طبیعی هیچ نوع درمان خاصی در بدن شما ندارند. دستگاه گوارش تمام منابع قند را به قندهای ساده ای به نام مونوساکارید تجزیه می کند.

«بدن شما نمی داند که از شکر، عسل، یا شهد آگاوا به دست آمده است. امی گودسون، MS، RD توضیح می دهد که به سادگی مولکول های قند مونوساکارید را می بیند. و همه این قندها ۴ کالری در هر گرم دارند، بنابراین تاثیر یکسانی روی وزن شما دارند.

بیشتر در مورد دیابت نوع 2 تماشا کنید

3. “شما باید شکر را به طور کامل از زندگی خود حذف کنید.”
نیازی نیست شکر اضافه شده را به طور کامل از زندگی خود حذف کنید. سازمان های مختلف بهداشتی توصیه های متفاوتی برای میزان قندی که باید در روز خود را محدود کنید، دارند. اما همه آنها موافق هستند که در یک رژیم غذایی سالم جا برای مقداری قند وجود دارد.