بادام کاغذی شور زیبایی ماشین عروس را دو چندان کرد

برشته کردن بادام کاغذی شور یک روش معمول در بیشتر نقاط جهان است زیرا بو دادن طعم منحصر به فردی را به ارمغان می آورد.

در کشورهای غربی، به ویژه ایالات متحده آمریکا، بادام زمینی بو داده و شور یکی از مواد غذایی محبوب است که در مقیاس تجاری تحت سیستم بسیار مکانیزه با کنترل کیفیت و روش های بسته بندی عالی تولید می شود.

در بسیاری از کشورهای اروپایی، بادام کاغذی را بو داده و سپس با طعم های مختلف پوشانده می شود.

بخش بزرگی از محصول بادام کاغذی ایالات متحده برای استفاده در کره بادام زمینی، بادام زمینی شور و شیرینی ها به محصول برشته تبدیل می شود.

اگرچه شکل شور و برشته غالب است، اما انواع روغن پخته شده، شور، بدون نمک و کم کالری مانند آجیل کامل یا مخلوط نیز محبوب هستند.

یک پروتکل معمولی برای بادام زمینی بو داده خشک قرار گرفتن در دمای 160 درجه سانتیگراد به مدت 20 تا 30 دقیقه است. لایه های بذر معمولاً قبل از استفاده از روغن و نمک برداشته می شوند.

بادام کاغذی شور

در بو دادن روغن، بادام کاغذی بلانچ شده به مدت 3 تا 5 دقیقه در روغن گرم شده غوطه ور می شود. پس از تفت دادن، بادام زمینی ها در معرض هوای خنک و نمک با نمک حدود 1.8-2.2٪ قرار می گیرند.

مطالعات انجام شده برای تعیین اثر برشته کردن با روغن اولئیک بالا نشان دهنده افزایش جزئی در ماندگاری بادام زمینی اولئیک معمولی است.

از آنجایی که پوشش دانه های بادام زمینی حاوی فنولیک ها از جمله تانن ها و میکروب ها حاوی ترکیبات تلخ ساپونین هستند، این مواد اغلب قبل از مصرف حذف می شوند.

روش‌های فعلی بلانچ کردن پوست و میکروب‌ها را از بین می‌برد، به طوری که بلانچینگ همیشه مقدم بر بو دادن با روغن است، اما اغلب پس از برشته کردن با حرارت خشک انجام می‌شود.

بادام زمینی دارای محتوای روغن بالایی است و بادام زمینی بدون چربی برای پاسخگویی به بازار مصرف خاصی تولید شده است.

بادام کاغذی های نیمه چربی از طریق پرس هیدرولیک برای حذف حدود 50 درصد روغن به دست می آیند و سپس با غوطه وری در آب جوش حاوی نمک، گونه ها یا طعم دهنده ها، مغزهای فشرده شده به اندازه و شکل اصلی خود بازیابی می شوند. سپس مغزها خشک و برشته می شوند.

فشار اعمال شده در پرس هیدرولیک، زمان نگهداری و عمق اولیه بادام زمینی در فشرده سازی بر بازسازی بادام زمینی تاثیر می گذارد.