افزودن رنگ به غذا و نوشیدنی توسط آشپز های حرفه ای

رنگ غذا به هر ماده ای گفته می شود که به غذا یا نوشیدنی اضافه می شود تا رنگ آن را تغییر دهد. افزودن نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای به غذا و نوشیدنی در طول قرن ها یک عمل عادی بوده است. رنگ عموما به عنوان یک نشانه بصری برای کیفیت، القای تشخیص طعم و برآورده کردن انتظارات مصرف کننده اضافه شد.

امروزه هنوز هم در طول ساخت محصولاتی مانند بیسکویت، شیرینی، کیک، گوشت های فرآوری شده، پنیر، مارگارین، شیرینی، بستنی، کوردیال ها و نوشابه ها، رنگ اضافه می شود. نحوه استفاده از رنگ پودری توسط قنادی ها آموزش و به فروش می رسد.

افزودن رنگ به غذا و نوشیدنی همچنین به بسیاری از اهداف تکنولوژیک کمک می کند، مانند جبران افت رنگ ناشی از شرایط پردازش، از جمله دما، زمان و گرما، افزایش رنگی که از قبل در غذا وجود دارد، تضمین یکنواختی دسته به دسته، که غذا را حفظ می کند. هویت، و محافظت از طعم‌ها و ویتامین‌هایی که ممکن است در طول نگهداری به نور خورشید حساس باشند (قورپاد و همکاران، 1995). نحوه سیم کشی باغ انگور در انواع مختلف اجرا می شود.

قبل از دهه 1950 افزودن رنگ به غذا یک فرآیند ساده بود. تولیدکنندگان آب نبات و مواد غذایی را با استفاده از ترکیبات رنگی طبیعی با منشاء گیاهی و گیاهی، مانند کلروفیل (سبز)، چغندر (قرمز کم رنگ)، و عصاره سایر گیاهان و ادویه ها (زرد و نارنجی) Shamina و همکاران، رنگ آمیزی کردند. نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت توسط حسابداران شرکت ارائه می شود.

صنعت شیمیایی پس از جنگ جهانی دوم (جنگ جهانی دوم) به دلیل افزایش همکاری در صنایع غذایی رونق گرفت. این منجر به ترکیب مواد مصنوعی مبتنی بر نفت در رنگ‌های خوراکی مصنوعی شد که به دلیل مزایای تولیدشان، مانند کاهش هزینه‌ها و ماندگاری طولانی، نسبت به رنگ‌های طبیعی محبوبیت زیادی پیدا کرد (مارتینز و همکاران، 2016).

  • منابع:
  1. Dietary intake of artificial food color additives containing food products by school-going children

  • تبلیغات:
  1. عنوان ویژگی تخصصی ساخت و ساز
  2. بازار خرید گل و گیاه آپارتمانی کم نور
  3. باغ های زیتون موجود در حوضه مدیترانه
  4. هدف از تفکر طراحی و حل یک مشکل با استفاده از فرآیند گوش دادن