استفاده از کاشی شکسته روی دیوار برای دکوراسیون خانه های لوکس!!!

چه نوع کاشی برای استخرها بهترین است؟ به روز رسانی های صنعت محصولات Orientbell کاشی کف کاشی حمام کاشی

تابستان‌ها همیشه ناقص خواهند بود اگر نتوانید در استخر شنا کنید و تفریح ​​کنید. افرادی که صاحب یک خانه مزرعه یا باغ بزرگ هستند، دوست دارند کاشی شکسته روی دیوار برای استفاده شخصی داشته باشند، زیرا بهداشتی تر از استخر شنای عمومی است و به شما امکان می دهد تا هر مدت که می خواهید در خلوت از طبیعت لذت ببرید.

ساخت یک استخر شنا ممکن است ساده به نظر برسد اما اینطور نیست. نکته کلیدی این است که آن را برای عزیزانتان کاربردی و ایمن کنید. هنگامی که قصد دارید استخری بسازید، اولین نکته این است که کاشی های مناسب را انتخاب کنید زیرا با سطح استخر در تماس خواهید بود که باید برای شما ایمن باشد. کاشی‌هایی که انتخاب می‌کنید نیز می‌توانند ظاهر کلی استخر را بسازند یا از بین ببرند.

کاشی

نکاتی که قبل از خرید کاشی استخر باید بدانید
هنگامی که برای خرید کاشی برای استخر خود بیرون می روید، چند نکته مانند رنگ، بافت و ویژگی های بهداشتی کاشی ها را باید در نظر داشته باشید. شما می توانید این کاشی ها را در چندین الگوی مانند مستقیم یا دایره ای قرار دهید. ما به شما می گوییم که دقیقاً به دنبال چه چیزی باشید تا بهترین کاشی ها را برای استخر خود داشته باشید.

انواع مختلفی از کاشی های استخر در بازار موجود است، اما باید مراقب جنس انتخابی خود باشید. کاشی های مورد استفاده در استخرهای شنا باید همیشه براق باشند. این پوشش مناسب ترین سطح را برای استخرها ایجاد می کند زیرا اصطکاک ایجاد نمی کنند و به راحتی می توان از طریق آب روی آنها پا گذاشت. هنگامی که در حال استراحت از شنا هستید و فقط ایستاده اید یا در آب راه می روید، بتوانید به راحتی روی سطح استخر قدم بگذارید.

کاشی موزاییک برای استخر

کاشی موزاییک استخر
محبوب ترین کاشی هایی که در استخرها مورد استفاده قرار می گیرند، کاشی های موزاییک آبی هستند. این کاشی‌ها مناسب‌ترین کاشی‌ها برای این فضا هستند، زیرا بسیار انعطاف‌پذیر هستند و ترکیب رنگی آن نشان‌دهنده زندگی آبی است و اثری آرام‌بخش دارد. همچنین رنگ آبی آسمان را به خوبی منعکس می کند و ظاهری عالی به منطقه می دهد. اگر به فکر اضافه کردن یک استخر به خانه خود هستید، می توانید به سراغ کاشی های موزاییک آبی با پوشش براق بروید.