استفاده از کارتریج توربین دندانپزشکی برای صنعن مد و پوشاک!!

در این بخش  از مقاله قصد داریم تا در رابطه با کارتریج توربین دندانپزشکی و انواع مختلف برای شما توضیح دهیم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید

جدول ما در زیر نمرات مشتریان برندهای بزرگ را نشان می دهد – آنها در نظرسنجی ما از بین 20 مارک جوهر، چهار مکان پایین را به خود اختصاص داده اند. برند شخص ثالث با بالاترین امتیاز مشتری 87٪ بود، بنابراین 56٪ توسط غول چاپگر و جوهر HP در مقایسه با آن کمرنگ است.

یادداشت های جدول: نظرسنجی در آوریل 2022 با 9522 کدام انجام شد؟ اعضای پانل را متصل کنید اندازه نمونه کارتریج جوهر 7524. ما حداقل به 30 پاسخ نیاز داشتیم تا یک نام تجاری درج شود. اندازه نمونه تکی در پرانتز نشان داده شده است. امتیاز مشتری بر اساس رضایت و احتمال توصیه مارک جوهر در صورت درخواست.

نکات فنی که می توانید به آنها اعتماد کنید – برای مشاوره، اخبار، معاملات و چیزهایی که راهنماها به شما نمی گویند، خبرنامه فناوری رایگان ما را دریافت کنید.

هزینه جوهر چاپگر خود را کاهش دهید
این تصور غلط وجود دارد که جوهر مارک اصلی مایل ها بهتر از کارتریج های شخص ثالث است، اما بهترین نتایج بررسی جوهر چاپگر ارزان قیمت ما نشان می دهد که جایگزین های شخص ثالث بسیار خوبی وجود دارد. اینها همچنین قیمت قابل توجهی کمتر از کارتریج های مارک اصلی دارند.

کارتریج

به عنوان مثال، مجموعه ای از کارتریج های جایگزین برای Epson Workforce Pro WF3820DWF تقریباً به اندازه خود چاپگر هزینه دارد. قیمت کارتریج ها 111.99 پوند است که به ازای هر میلی لیتر جوهر 1.78 پوند است.

برای قرار دادن این موضوع، اگر به ازای هر میلی‌لیتر شیر این مقدار را می‌پرداختید، برای یک بطری دو پینتی باید بیش از 2000 پوند خرج کنید. ناگهان چای سیاه یا غلات خشک چندان بد به نظر نمی رسد.

به راهنمای ما در مورد بهترین چاپگرها بروید تا دریابید که کدام مدل ها ما را در آزمایشات ما تحت تأثیر قرار داده اند.